Obchodní podmínky internetového webu BRENES
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ A DODACÍ PODMÍNKY SPOLEČNOSTI BRENES group s.r.o.
Tyto obchodní podmínky společnosti BRENES group s.r.o. se vztahují na veškeré nabídky, objednávky, dodávky a dohody, pokud není smluvně dohodnuto jinak.
OBJEDNÁVKY
Objednávky:
- Jsou závazné po potvrzení prodávajícím.
- Po potvrzení obou smluvních stran se stávají cenové návrhy a dodací podmínky oboustranně závazné.
- Případné změny lze provést pouze po dohodě s prodávajícím a to písemnou formou.
- Telefonickou objednávku je nutné uvést v platnost písemně e-mailem nebo ve formě SMS.
Zboží lze objednat:
- telefonicky (prodejna) +420 604 177 017
- telefonicky (objednávky) +420 728 855 677
- osobně na prodejně
- telefonicky (obchod) +420 725 703 935
- e-mailem:
CENY
Cenovou nabídku vytvoříme každému zákazníkovi hned po poptání zboží u BRENES group s.r.o. Stálé odběratele řešíme formou individuálních slev ze základní ceny. Kompletování zakázek stejně tak jako poradenský servis jsou bezplatné.
- Při odběru nad 5 000 Kč bez DPH dopravné neúčtujeme!
- U zákazníků jejichž obrat za uplynulých 12 měsíců přesáhl obrat 1mil Kč je doprava ZDARMA u každé objednávky!
PLATEBNÍ PODMÍNKY
Formu platby řešíme individuálně s každým zákazníkem na základě rozsahu požadovaného zboží jednou z následujících možností.
- platba v hotovosti (v sídle firmy)
- platba bankovním převodem (splatnost 14 dní)
- platba dobírkou (přepravní služby)
- proformafaktura
BALENÍ
- Při odběru celého balení zboží je kompletace objednávky zahrnuta v ceně.
- Při nestandardním kusovém odběru a dle charakteru objednaného zboží se do cenové nabídky zahrnuje 5% – 40% na náklady spojené s přebalením.
DODACÍ PODMÍNKY
Zboží je možno odebrat osobně na adrese: Hájecká 1068/14, BRNO 618 00 - areál ČSAD
Naskladněné zboží:
- Je možné ihned odebrat na pobočce.
- Zaslat do druhého dne na Vaši adresu při objednání v dopoledních hodinách.
- V případě nenaskladněného zboží se dodací doba prodlouží dle možností výrobce.
Doprava:
- Zboží s dodávkou v Brně je možné po domluvě dopravit zdarma.
- Mimobrněnské společnosti zajišťujeme rozvoz buď vlastními přepravními prostředky nebo vybranými přepravními společnostmi.
- Pro dodávky nad 5 000 Kč bez DPH je dopravné ZDARMA!
REKLAMACE
Reklamaci týkající se zjevných vad lze učinit telefonicky, písemně e-mailem nebo osobně na pobočce v Brně na adrese: Hájecká 1068/14, BRNO 618 00 - areál ČSAD
Obecná ustanovení:
- Reklamační řád byl sestaven v souladu s ustanoveními občanského zákoníku. Řád upravuje způsob a základní podmínky reklamace vad zboží a uplatnění nároků ze záruky.
- Reklamační řád se vztahuje na reklamace vad zboží, které je v záruční době.
- Reklamační řád je nedílnou součástí smlouvy o koupi zboží mezi prodávajícím a kupujícím.
Základní pojmy:
- Reklamace je uplatnění práva kupujícího na odpovědnost za vady zboží, které je učiněno kupujícím vůči prodávajícímu osobně, písemně nebo e-mailem s identifikací kupujícího, zboží, popis vady a jejích projevů.
- Záruční list je listina vystavená prodávajícím, která obsahuje zákonem stanovené minimální náležitosti, stanovuje konkrétní podmínky a rozsah záruky za zboží.
- Kupující je subjekt, který s prodávajícím uzavřel smlouvu o koupi zboží.
- Prodávající je BRENES group s.r.o., Hájecká 1068/14, BRNO 618 00
Záruka se vztahuje na:
- Vady zboží, které se projeví po převzetí zboží kupujícím během záruční doby.
- Chybnou dodávku zboží, kterou se rozumí jiný počet kusů, jiný druh nebo jiný sortiment.
Reklamace nebude uznána:
- pokud nebyla vada reklamována v záruční době,
- při telefonickém objednání zboží,
- při telefonickém stornování zboží,
- v případě, že je reklamován jiný počet kusů, jiný druh nebo jiný sortiment po uplynutí více než třiceti kalendářních dnů od převzetí zakázky,
- při svévolných změnách původních údajů provedených kupujícím v záručním nebo dodacím listě,
- při neodborné instalaci, opravách nebo jiných zásazích,
- při úpravách, které změní původní vlastnosti nebo parametry zboží např. povrchová úprava, změna rozměrů, tvrdost atp.,
- při užívání, obsluze a zacházení se zbožím v rozporu s účelem jeho použití,
- při porušení ochranných nálepek či pečetí, pokud jimi výrobce zboží opatřil,
- poškození zboží působením živlů.
Vrácení zboží není reklamace - pokud zákazník vrátí zboží, které bylo dodáno v souladu s jeho požadavky, dodavatel si vyhrazuje právo účtovat storno poplatek 20 % z hodnoty vráceného zboží. Záruční doba: Konkrétní délka záruční doby odpovídá vždy nejméně minimální délce záruční doby dle občanského zákoníku, případně zvláštních právních předpisů.
- Záruční doba začíná běžet převzetím zboží kupujícím.
- Do záruční doby se nezapočítává doba od začátku reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinen po skončení záruční opravy zboží převzít.
- Dojde-li k výměně zboží za nové, začíná běžet záruční doba znovu od převzetí nového zboží.
Nároky ze záruky: Kupujícímu v případě oprávněné reklamace náleží nároky ze záruky vyplývající z občanského zákoníku, příp. dalších právních předpisů. Jde-li o takovou vadu, která představuje pouze nepodstatné porušení smlouvy, má kupující právo:
- na bezplatné řádné a včasné odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.
Jde-li o takovou vadu, která představuje podstatné porušení smlouvy (zboží není schopno sloužit svému účelu atd.) má kupující právo:
- na odstranění vady dodáním nové věci bez vady, popřípadě dodání chybějící věci,
- na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady,
- na přiměřenou slevu z kupní ceny,
- na odstoupení od smlouvy.
DALŠÍ UJEDNÁNÍ
Společnost BRENES group s.r.o. si vyhrazuje právo zůstat majitelem zboží až do jejího úplného zaplacení. V případě neuhrazení závazku kupujícím právo odebrat zboží zpět až do výše dluhu včetně příslušenství.